I Am The Doctor!

Jag är ju ett väldigt stort Doctor Who fan. Nu när/om jag får jobbet (vilket verkar vara rätt så säkert), så ska jag köpa en massa Doctor Who-prylar! Jag är en person som gillar att samla på saker. Från jag var 8 till att jag var 18-19 samlade jag på 50-öringar. Samma år jag fyllde 19 var man tvungen att lämna in 50-öringarna, och jag hade 750kr som jag köpte min studentmössa för. Ungefär samtidigt som jag blev av med mina 50-öringar var jag väldigt intresserad av Rubiks Kub. Jag har löst 2x2, 3x3, 4x4, 5x5 och 7x7. Även en masterskewb! Utöver kuberna har jag även en väckarklocka som ser ut som rubiks kub, en mugg, en sparbössa. Med andra ord en himla massa kuber! Och nu är mitt största intresse Doctor Who, så jag lär väl skaffa en massa sådana prylar nu. Har ju redan skaffat mig en galet snygg t-shirt!
 
I annat Doctor Who-tema har jag hittat en låt från serien som jag verkligen inte kan sluta lyssna på. Jag blir så otroligt peppad och glad av att lyssna på den. Bästa av allt är att den finns på Spotify också! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0