Longboard!

Planen idag är att försöka skriva så mycket som möjligt på rapporten samt tvätta ikväll. Det är riktigt fint väder ute och jag och killen lär väl gå ut en kort stund. Vi har nämligen köpt varsin longboard! Impulsköp för oss båda. Killen älskar det och jag tycker väl det är helt okej. Det är ju kul att glida runt, speciellt när det är fint väder ute. Men jag får alltid sån hjärtattack när jag håller på att ramla. Jag har aldrig riktigt varit någon sportig och äventyrslysten typ. Jag gillar visserligen friluftslivet, campa och paddla kanot etc. Men att åka attraktioner på ett nöjesfält, åka snabbt i bil och andra "farliga" saker gillar jag verkligen inte. Men jag antar att jag kommer tycka om att åka longboard ju mer jag lär mig och ju säkrare jag blir. Jag har ju inga som helst problem med att cykla liksom, men det är för att jag har kontroll och vet vad jag gör. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0