Måndag!

Denna veckan har jag inget exjobb att gå till! Riktigt skönt. Nu ska jag bara skriva och skriva och bli klar med arbetet. Däremot har jag fortfarande dealer-utbildningen att gå till. Men den är faktiskt rikigt rolig. Vi har som sagt inga föreläsningar. Ibland har instruktören en genomgång och förklarar olika saker, och sedan får vi testa på själva. Lite variation till vad jag är van vid! Nu på morgonen har jag tvättat. Även om jag är "ledig" från exjobbet idag fick jag ändå gå upp innan sju. Hade egentligen tänkt tvätta i helgen, men jag glömde såklart av tiden och någon annan snodde vår tvättid. I helgen köpte jag och killen utemöbler att ha på vår balkong. Vi var på Ikea för någon vecka sedan och kollade på det, men då hittade vi inget som vi kände att vi ville köpa. Sedan såg vi någon annons från Chilli, där de hade sänkt priset på ett par utemöbler. Vi åkte in och kollade och hittade ett bord och matchande stolar som vi faktiskt köpte. Vi hade ingen bil med oss, men vi tog buss och det gick superbra! Så nu står utemöblerna på vår balkong och pryder den. Vi kommer använda dem flitigt i sommar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0