Third day!

Tredje dagen på Vetenskapsfestivalen är slut! Jag ska jobba imorgon igen, sedan söndag och på måndag nästa vecka. Det allra bästa med jobbet är att jag inte tröttnar. Arbetsuppgifterna är så varierande, och om man gillar en viss station kan man välja själv att vara där. Och vill man vara på en annan station och testa på den, så kan man göra det också! Idag fick jag testa på Very Small Ships Race där man bygger båtar och sedan ska testa den i en bana. Om båten klarar att ta sig i mål så har man vunnit ett pris! Och tro mig, det är svårare än vad man tror! Men det är roligt att hjälpa barnen och se hur de tänker. 
 
Ikväll har jag lagat mat; pannbiff med potatismos, sååå gooott! Men jag har även hunnit skriva en del på min rapport. När jag väl skriver, så skriver jag riktigt mycket. Jag har ett bra "flow". Men det är inte alltid som det går så bra, och det är svårt att påbörja skrivandet. Men i vilket fall som helst så är det skönt att det går framåt i alla fall. 
 
Nu är det dags för mig att sova. Ska upp tidigt och jobba imorgon!

Kommentarer
Postat av: Per

"Och tro mig, det är svårare än vad man tror! "
Men varför skall man då tro dig?

2014-05-10 @ 18:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0