Baka kaka!

Igår när jag kom hem från skolan var jag rätt trött, men efter att ha ätit och handlat så piggnade jag till och ställde mig och bakade chocolate chip cookies. Jag gjorde en variant med choklad i och en variant med nonstop i. Jag tycker det blev riktigt bra faktiskt och det är ju gott med kakor! Idag är det tydligen kladdkakans dag också så jag funderar på att göra en kladdkaka med lakrits i, men jag har inte riktigt bestämt mig än. Och sedan måste jag hitta lakritspulver, vilket var slut i butiken igår. Det är riktigt kul att baka om man inte har något annat för sig och sedan är det ju gott att baka eget också.
 
Nu i skolan har vi inte så mycket att göra när det kommer till plugg. Jag har dessutom inte fått min bok än från Adlibris. Jag beställde den i söndags men de har inte ens skickat den än och jag vill ju börja kolla igenom boken nu och börja läsa lite. Så idag ska jag inte göra så mycket. Hade planerat att bowla och äta mat med klasskamraterna, men det var några som inte kunde så vi bangade. Sedan ska några andra kompisar ut idag men då jag inte mår så bra än så känner jag att det är bättre att jag är hemma. Jag ska ju trotsallt på konsert imorgon och vi lär gå ut efteråt så det är bättre att spara det till imorgon. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0