Tentan klar!

Igår hade jag min tenta, wooho! Jag kände dock efter att ha svarat på hälften av frågorna att jag bara ville skita i allt och lämna in den som den var. Så dåligt gick det alltså! Jag var rätt uppgiven. Det var inte så att jag inte kunde det som frågades om. Problemet var att jag inte förstod vad föreläsaren ville ha svar på. Frågorna var så otroligt flummiga att jag fick sitta hur länge som helst och fundera på vad frågan handlade om och vad jag skulle svara. Sedan var det såklart några frågor jag inte kunde och som jag faktiskt medvetet hade skitit i att plugga på. Sedan var det ytterligare någon fråga där det krävdes lite mer detaljer än vad jag kunde. Jag hoppas i alla fall att jag blir godkänd på tentan, men jag känner verkligen att det inte gör någonting om jag måste göra en omtenta. 
 
Nu fokuserar jag och min klasskamrat på att skriva klart en rapport som ska in imorgon. Vi har inte skrivit alls mycket på rapporten än och det kommer verkligen bli intensivt idag och imorgon. Jag gick faktiskt upp redan vid 6 imorse och började skriva. Jag längtar verkligen till på fredag då jag äntligen kan få andas ut! Jag ska stå och laga ordentlig mat hela helgen, har verkligen inte hunnit det den senaste veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0