Morgonshopping!

Uppe tidigt idag för att morgonshoppa i Femman i Nordstan! Det var 20% på i princip allt i butikerna så jag och killen passade på att shoppa lite. Jag passade på att köpa lite underkläder och ett par mjuka mysiga shorts! Därefter gick vi till Teliabutiken i Nordstan och slogs om en iPhone 6 som killen hade förbokat. Några hade ställt sig i kö utanför butiken vilket jag ansåg idiotiskt. Kösystemet i butiken är ändå nummerlappar, varför då stå i kö utanför butiken innan den öppnat? Först till kvarn att få tag på nummerlappar bara! Det gick relativt fort att få iPhonen (vi hade nummerlapp nr 4). Därefter gick vi till Dimoda och köpte en übersnygg kopp! Vi har försökt hitta stora koppar rätt länge, men har aldrig hittat några snygga. På Dimoda hittade vi en stor med ett hjärta på (vi ville dessutom att den skulle vara lite julig) och röd innuti, men vi hittade dessvärre bara en, så vi fick nöja oss med den! Sedan köpte vi en porslinsuggla (jag har successivt börjat gilla ugglor mer och mer) och en ängel som vi ska ha på balkongen (lite som en weeping angel). 
 
Resten av dagen gjorde jag inte så mycket. Spelade lite men försökte också sova då jag inte sover så bra på nätterna nu när jag är sjuk. Av någon anledning sover jag mycket bättre mitt på dagen eller på morgonen. Ytterligare en jobbig grej med att vara sjuk är att jag blir så otroligt sugen på att träna, men kan inte! Kan jag inte bli taggad på det när jag inte är sjuk istället? När det kommer till mat är jag inte alls hungrig på dagarna. Jag brukar vara hungrig konstant annars, men nu kan jag gå i flera timmar utan att bli hungrig vilket är konstigt för mig. När jag väl äter (får typ tvinga mig till det) så känner jag ingen smak. Typiskt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0