GLAD TJEJ

Har precis kommit hem från träningen och har duschat! Körde ben och såklart benpress. När jag började träna var mitt mål att nå 100 kg och för två år sedan verkade det omöjligt. Men förra veckan lyckades jag! Nu måste jag skaffa ett nytt mål, 150 kg kanske? Det är så otroligt skönt när träningen går framåt, speciellt när jag inte ens tränar så extremt mycket. 
 
Och vet ni vad!? Påvägen hem från träningen såg jag att jag hade fått ett email.... av Blizzard! Jag har äntligen fått betan till Heroes of the Storm! Om man ville spela betan när den kom ut var man tvungen att betala för det (runt 400 kr), vilket jag inte ville göra. Men min väntan har gett resultat! Jag spelar egentligen inte MOBA men eftersom Heroes of the Storm kommer ha heroes från Blizzards tidigare spel så tror jag att jag kommer känna mig mer hemma i spelet. Vi får väl se, jag kanske fastnar denna gången? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0