Ledig måndag!

Måndag och jag är ledig! Det är skönt med en ledig dag från skolan då jag annars är i skolan från 9-15 på vardagarna och jobbar nästan varje helg. Söndagar är annars den enda dag i veckan då jag är ledig, men då ska det städas, tvättas och storhandlas. Men trots att jag är ledig idag så måste jag plugga. Jag och min klasskamrat har en redovisning på fredag om en artikel som vi ska ha läst. Vi hade en annan redovisning för några veckor sedan som gick riktigt bra, så vi får hoppas att denna går lika bra! Ska bli skönt när alla kurser är klara och jag bara har exjobbet kvar att göra! 
 
Köpte massa nya pennor att anteckna med! Roligt med lite olika färger och inte bara svart...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0