Morgonstund...

Godmorgon! Jag är inte särskilt pigg eftersom att jag gick upp 6 efter att ha sovit lite mer än 4 timmar. Postern ska lämnas in idag innan 13 och jag var för trött igår natt för att göra klart den så jag tänkte att jag kunde gå upp tidigare på morgonen. Trots att jag inte sovit så mycket så känner jag att det går mycket bättre än vad det gjorde igår. Ibland behöver man ta paus och rensa hjärnan innan man kan fortsätta! Det har ju tagit mig veckor innan jag påbörjade arbetet eftersom att jag är otroligt lat. Men när det väl är dags, då är jag minsann effektiv. Lite jobbigt att jag behöver ha pressen av en deadline för att vara effektiv. Så har det mer eller mindre varit varje gång jag ska få gjort någonting. 
När jag är klar med postern ska jag börja skriva på labbrapporten och sedan tvätta i eftermiddag och förhoppningsvis hinna med att träna. Träningsvärken i mage och benen har minskat en aning men varje liten rörelse jag gör med kroppen känns fortfarande.
 
Dags för mig att fortsätta på min poster så att jag blir klar någon gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0