Prokrastinering!

Melodifestivalen 2015. Jag är faktiskt inget vidare stort fan av Melodifestivalen. Det är ytterst få gånger jag har haft någon favorit och jag har sällan brytt mig om vem som vinner. Men i år! Måns Zelmerlöw har varit min solklara favorit av svenska artister från när han ställde upp i Idol 2005. Så när han nu ställde upp i Melodifestivalen i år så kunde jag inte låta bli att vara lite mer intresserad än vanligt och hejade såklart på honom. Jag tycker att låten var helt grym och framträdandet var helt otroligt, så jag är verkligen inte förvånad av att han vann med såpass god marginal. 
 
Utöver Melodifestivalen händer det inte så mycket hemma hos mig. Åt en enklare middag med ceasarsallad, kamben och baguette; orkade inte laga någon mer avancerad mat då jag stod och gjorde fonduegryta, bakad potatis och passionsfruktspannacotta igår för att fira killens födelsedag lite i efterskott.
 
Just nu sitter jag ju såklart och prokrastinerar också för att slippa läsa min artikel och göra min poster som ska vara klar på måndag. Är  skoltrött nu. Börjar längta till att få göra exjobbet och slippa alla konstanta deadlines man har varje vecka för alla arbeten och redovisningar som ska göras... (snart är mitt fjärde år KLART!)
 
 
(Idag är det förresten nördarnas julafton, pi-dagen, OCH Albert Einsteins födelsedag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0