Sista minuten!

Dags att plugga effektivt idag då. Jag har ju alltid den dåliga vanan att börja i sista stund, men det är också då jag jobbar som flitigast och då det går som bäst. Och det har ju tydligen fungerat i snart 4 år, så varför inte fortsätta med det? Jag har dock inte alls någon lust att plugga, men ibland måste man göra saker fastän att man inte vill!

Jag tränade ben, axlar och mage igår vilket verkligen känns idag! Kunde knappt resa mig ur sängen på grund av träningsvärken i magen. Trots att musklerna värker är det rätt skönt ändå. Jag ska dock inte träna idag, om det inte är så att det går superbra med postern och jag blir klar med den fort. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0